marți, octombrie 11, 2005

Adresa

Mi-am cumpărat nu de mult de pe internet nu-ştiu-ce chestie de la nu-ştiu-ce firmă, cu livrare prin nu-ştiu-ce companie de curierat.


Adresa mea e destul de lungă, după standardele americane. Prostia numărul unu: băjeţii (şi/sau fetele) care-or făcut saitul firmei Nu-ştiu-cum SRL au pus limită la lungimea adresei, aşa că numărul apartamentului a rămas pe dinafară. Înţelegeţi, hardiscurile îs scumpe, nu-ţi poţi permite să ţii în baza de date pentru fiecare client 32 de caractere (atîta are adresa mea). Dacă (aşa cum se cade) foloseşti Unicode, asta înseamnă 64 de octeţi.


Prostia numărul doi: ajunge nenea poştaşul de la compania de curierat Nu-ştiu-care cu pachetul. Vede că adresa e incompletă, aşa că îmi lasa un bilet să vin la ei la sediu să iau pachetul, dat fiind că nu ştie exact unde stau. Unde lasă biletul? În cutia poştala corespunzătoare apartamentului meu. Nu stiu de ce, da' parcă-l vad pe Newman...